• وبلاگ : گروه كامپيوتر دانشگاه آزاد قيامدشت
  • يادداشت : تشكر و درددل!
  • نظرات : 2 خصوصي ، 4 عمومي
  • آموزش پیرایش مردانه اورجینال

    نام:
    ايميل:
    سايت:
       
    متن پيام :
    حداکثر 2000 حرف
    كد امنيتي:
      
      
     
    + jasbi 
    باشه بهش ميگم
    خاشعي=خاجعي
    + يک دانشجو 
    بايد اين سوال هارو از خودتون هم بپرسيد....آيا شما هم به اين اصول پايبنديد يا خير؟ وقتي يک دانشجو خيلي محترمانه از شما ميخواد يه کاري واسش بکنيد و آقاي (.....) که هميشه با دانشجو جوري صحبت ميکنه که اينجا به اصطلاح چاله ميدونه ديگه چه انتظاري ميشه از دانشجو داشت؟!وقتي يه برنامه ريزي درست حسابي برا انتخاب واحد،ثبت نام و برنامه کلاس ها و..... نداريد چه کار ميشه کرد؟پس چرا دانشگا هاي ديگه اين مشکل رو ندارند مثلا خيلي راحت ميگن ورودي فلان،فلان روز انتخاب واحد داره و...همه چي کاملا مشخصه درسته مشکلاتي هم هست،مشکلات همه جا وجود داره ولي به حادي اينجا نيست..مشکل اصلي عدم برنامه ريزي صحيح و بي نقص و عدم رفتار درست با دانشجو هست ..پيشنهاد ميکنم بريد دانشگاهاي ديگه که تو زمينه برنامه ريزي و... موفق هستند و تعدادشون کم هم نيست رو ببينيد،ببينيد اونا چي کار ميکنن که مشکلات شمارو ندارن؟خداوکيلي دوستانه حرفام رو زدم نه از روي غرض ورزي...با تشکر
    + ناشناس 
    سلام به تمامي عزيزان.
    قبل از هر چيزي مطلبي که در ذيل مي نويسم نه چاپلوسي است نه هيچ گونه پاچه خواري براي گرفتن امتياز (خدا را شکر نه با استاد رضوي کلاس دارم و نه اسم خود را در سر برگ اين مطلب نگاشته ام)
    اما دوستان خوبم که لقب مهندسين آينده اين مملکت را يدک مي کشيد انصاف هم چيز خوبي است.
    مطالبي که در لفافه ي يادداشت (در دل) استاد بيان شده هيچ کدام در قدرت و توانايي ايشان نيست که شما به اين صورت به وي هجمه آورديد.
    شما سيستمي را فرض کنيد که به مدير دسته سوم خود دستور برنامه ريزي براي يک محيط واهي که هنوز آماده نيست را مي دهد مگر اين مدير مي تواند سر پيچي کند!؟
    مقداري ديد خود را تغيير دهيد و کلان تر نگاه کنيد.
    شماها شکايت به پيش کسي برده ايد که خود مسبب اين مشکلات بوده (رييس واحد).
    بنده با توجه به سمت سياسي دولتي که در سالهاي گذشته داشتم وي را دوررادور و قبل از حضور در اين واحد مي شناختم.
    و باور کنيد مديريت تبليغاتي براي کسب مراتب بالاتر در سياست ايشان بي داد مي کند. علي هذا بحث را به بيراهه نکشانم!
    و اما دوستاني که کم لطفي نموده و اعلام کرده اند 4 هفته است کلاس تشکيل نگرديده به يقين همانهايي هستند که تا کنون حتي يک بار هم به واحد مراجعه نکرده اند، بنده هم همانند شما روزانه هزينه ي زيادي را صرف مي کنم تا خود را به آن مکان برسانم و از همان هفته هاي اول اساتيد را در تکاپو ديدم که به دنبال کلاس براي برگزاري درس هستند؛ اما اي فرياد از دست ما دانشجوهايي که بر اساس ليست استاد بايد 25 نفر بر سر کلاس حاضر باشيم اما از اين جمع فقط 4 نفر حضور دارند، و اگر کلاسي با اين وضعيت تشکيل مي شد همين دوستان اولين اعتراض کنندگان به استاد مي بودند.
    بيش از اين گزافه گويي نمي کنم.
    مسلماً بنده نيز از وضعيت موجود و حضور در طول هفته در دانشگاه راضي نيستم چون وقتي براي پژوهش و درس خواندن نمي ماند و همچنين انتقاداتي به گروه دارم اما معتقدم بايد اين مسائل صنفي مسالمت آميز و از طريق گفتگو با شخص مدير گروه حل گردند و در صورت عدم ترتيب اثر به سلسله مراتب بالاتر اقدام گردد.
    بنده کل اين انتقادات را نگه داشتم تا روزي که امورات گروه به روال عادي برگردد سپس با استاد رضوي به صورت محرمانه در ميان خواهم گذاشت.
    و در آخر اي دوستي که تهديد به شکايت به فلان کس و فلان مقام کرديد، افرادي که نام برديد خدا نيستند و ما در مهدکودکهايمان و در دهه 60 و 70 نيستيم، بهتر است سخن خود را تلطيف فرموده و سپس در اين مکان نگاشت مي فرموديد.
    باور کنيد بنده هم مثل شما دانشجوي همان واحد هستم و معتقدم با همدلي و همراهي هم مي توانيم گروه موفقي را داشته باشيم.
    موفق، پيروز و سربلند باشيد.
    + دانشجو 

    روت رو برم خدايي

    شورش رو ديگه در آوردين واقعاً

    به چيتون افتخار مي کنيد ؟ به اينکه کار کسي رو راه نمي ندازي؟

    بچه هاي دشمني ندارن که بخوان بد بگن

    حتماً يه چيزي بوده که اينارو مي گن.

    چرا پشت سر آقاي مويد يا دامغاني حرفي نمي زدنند؟

    مگه مسخره بازي اون نقاشيا؟

    وقتي ميايم پيش خاشعي يه جور برخورد ميکنه پادم خجالت مي کشه

    اين کلاس هارو واسه شماها بايد بذارن

    منتظر عوض شدنتان باشيد .

    اين رفتارتان رو حتماً به آقاي ذبيحي و هاشمي و حراست مرکز گزارش مي دهيم.

    موفق باشيد.

    پاسخ

    اگر انتقادي هست مي تونيد به مدير گروه منتقل كنيد؛ مدير گروه براي راه افتادن اين ويرانه دو ماه است كه تقريبا هرروز مي آيد دانشگاه (و متاسفانه دانشجويان با اظهار لطف هايشان گفته اند كه مدير گروه هيچ وقت نيست!!!!) با اين حال ما ايميل را هم خيلي وقت است كه اعلام كرديم و هر كس هر مشكل و انتقادي دارد مي تواند ايميل كند كه تا كنون چنين اتفاقي نيفتاده! گويا هوچي گري مزه ي بيشتري دارد!!با اين حال بنده با ايميل در خدمتم:goroohecomputer@gmail.com