• وبلاگ : گروه كامپيوتر دانشگاه آزاد قيامدشت
  • يادداشت : چند نكته بسيار مهم
  • نظرات : 2 خصوصي ، 15 عمومي
  • تسبیح دیجیتال

    نام:
    ايميل:
    سايت:
       
    متن پيام :
    حداکثر 2000 حرف
    كد امنيتي:
      
      
     
    + چند نکته براي دانشجويان 
    حتما تا آخر بخوانيد
    بعد از خواندن نظرات دانشجويان لازم دونستم که چند نکته را بگم
    1. براي آن دانشجوي (+ يک ورودي جديد ديگر) اگر کمي در سايت آموزش دقت نمايد متوجه مي شويد که مي توانيد از منوي امور اموزش>ليست دروس ارايه شده همرموقع خواستي به درس هاي ارايه شده درسترسي داشته باشي و ببيني حتي آخر ترم و کاري به زمان انتخاب واحد نداره.
    2. دانشجويي که گفته برايم پيغام گذاشته که <باتوجه به حذف و يا ادغام بعضي از مشخصه هابه علت عدم احراز حدنصاب لازم براي تشکيل يک کلاس،لطفاً انتخاب واحد خود را تا قبل از حذف واضافه کنترل فرماييد.> شما دوست عزيز تا موقع حذف و اضافه اين کار رو مي توانيد با چک کردن برنامه هفتگي از منوي امور اموزشي انجام دهيد.
    3. دانشجوي عزيزي که گفته سايت آموزش رو تعطيل کنيد و به صورت دستي و در اتاق گروه کار انتخاب واحد انجام شود واقعا براي اين دانشجو بايد تاسف خورد اين حرفو از هر شخصي مي توان شنيد بغيير از يک دانشجوي رشته کامپيوتر. همه جا دارن به سوي مجازي سازي و استفاده از سايت و اينجور چيز ها پيش مي روند تا از رفت و آمد و بقيه دردسر هاي آن جلوگيري کنند. حالا شما اگر دوست داريد پشت در گروه ساعت ها در صف بمانيد مي توانيد تشريف ببرين.
    4. بعد اينکه چرا وقتي اينقدر مدير گروه مي گوييد درخواست هاي خود را از طريق ايميل بيان کنيد و از حضور در اتاق گروه بپرهيزيد چه اسراري وجود دارد که حتما خضوري درخواست خود را بيان کنيد. من خودم به شخصه درخواست خود را از طريق ايميل ارسال کرده و به کارم به موقع رسيدگي شد همچنين طبق گفته گروه خود شادي افزايش ظرفيت ها طبق درخواست هاي دانشجويان بودم. اگر موقع انتخاب واحد ساعت 3 بعدظهر يه سري به سايت مي زديد متوجه مي شويد.
    5. اينکه مشکل سايت به مدير گروه مربوط نمي شود و مسيول نگداري از سايت آقاي کرمي مي باشد. که اين مشکلات هم مقداريش مربوط به خود اين اقاي به دليل عدم داشتن اطلاعات کافي در اين زمينه مي باشد و بقيه آن هم مربوط به خود نرم افزار آموزشي مي باشد. تا آنجا که اين جانب اطلاع دارم اين سايت پروژه يکي از دانشجويان کارشناسي مي باشد که خوب در حد يک پروژه بسيار خوب است ولي براي سايت آموزش خير. پس کلا دانشگاه آزاد بايد به فکر يک سيستم بهتر باشد.
    6. و آخر اينکه اگر نظرات بسته شده و بعد از تاييد مدير وبلاگ نمايش داده مي شود تنها و تنها مقصر خود ما هستيم با کارها و توهين هايي که به اساتيد ارجمند کرديم که واقعا بايد بابت اين موضوع تعسف خورد.
    + تهران شرق 

    باعرض سلام خدمت مديرگروه محترم جناب آقاي مهندس رضوي و با تشکر از زحماتتون ، سيستم حذف و اضافه براي ترم اخري ها خطا ميدهدمبني بر اين که نميتوانيد 2 درس عمومي(دروس معارف مثل انقلاب اسلامي و تفسير نهج البلاغه و...) را همزمان با هم برداريد لطفا اين خطا را تا قبل از حذف و اضافه برطرف کنيد

    با تشکر

    پاسخ

    شماره دانشجويي به همراه شرح درخواست به گروه ايميل شود
    + تهران شرق 

    باعرض سلام خدمت مديرگروه محترم جناب آقاي مهندس رضوي و با تشکر از زحماتتون ، سيستم حذف و اضافه براي ترم اخري ها خطا ميدهدمبني بر اين که نميتوانيد 2 درس عمومي(دروس معارف مثل انقلاب اسلامي و تفسير نهج البلاغه و...) را همزمان با هم برداريد لطفا اين خطا را تا قبل از حذف و اضافه برطرف کنيد

    با تشکر

    + دانشجو 

    من يك انتقاد جدي به گروه كامپوتر داشتم.

    واحد هاي جبراني افرادي كه كارداني پيوسته دارند خيلي زياد است.

    اين حرف هم كه آنها سه سال در دوره متوسطه درس خواندند ربطي به موضوع ندارد . چون طبق بررسي هاي انجام شده واحدهاي بسياري از دانشگاههاي آزاد ديگر در همين استان تهران كمتر از تهران شرق است واحدهايي مانند: پرديس-تهران شمال-شهر قدس و ... به نظر من اين كار نه از نظر اخلاقي و نه از نظر فني درست نيست و ظلم به دانشجويان تهران شرق است.خدا را خوش مي آيد بابت 12 واحد جبراني هزينه ي گزاف و وقت خود را صرف كنيم و دانشجوي داراي كارداني پوسته در واحد ديگري(در همين دانشگاه آزاد) حد اكثر 3 واحد جبراني داشته باشد. و ما در 5 ترم تمام كنيم و آنها در 4 ترم.هزينه شهريه ثابت و وقت را هم در نظر بگيريد.باور كنيد اينطور ايجاد درآمد براي دانشگاه آزاد صحيح نيست. هميشه سعي در اجراي عدالت داشته باشيد تا دعاي خير دانشجويان بدرقه راهتان باشد نه آه و دلخوري (نميگويم نفرين چون به عملكرد شما ايمان دارم و ميدانم كه در فكر دانشجو هستيد) .به خدا اين ظلم است كه كسي كه كارداني پيوسته كامپيوتر دارد بيشتر از كسي كه مثلاً كارداني گرافيك دارد ، واحد پاس كند. تو را به خدا در اين زمينه فكري كنيد. همه ما 9 واحد جبراني ژاس كرده ايم حد اقل 3 واحد باقي مانده را حذف كنيد. ما به همين هم راضي هستيم. انشاع اله موفق و پيروز باشيد.

    پاسخ

    نظر گروه بوده و پرت و پلا هم نيست با اين حال يادآوري كنيد تا در ترم جديد مسأله در شوراي گروه مطرح شود
    + تذكر 

    سلام

    استاد درس طراحي سيستمهاي شي ء گرا کد 3493 هنوز استاد مشخص نشده است. لطفا نام استاد را مشخص کنيد.

    يک خواهش ديگر استاد قنبرزاده بفرماييد که با حوصله و آرامش و بدون عجله درس بدهند تا مطالب قابل فهم باشد. ايشان درس تندخواني مي دهند نه رياضي.

    پاسخ

    استاد صالحي؛ با اساتيد حتما صحبت مي شود.
    + تذكر 

    سلام

    لطفا به استاد ناصحي از همين حالا که شروع ترم تذکر دهيد که مطالب درسي را با نکته و تشريح و واضح درس بدهند. و موضوع پروژه را همين اول ترم مشخص کنند نه جلسه آخر ترم که يک هفته مانده به امتهانات. لطفا به ايشان بفرماييد در تدريسشان کم کاري نکنند.

    پاسخ

    حتما صحبت مي شود
    + دانشجو 
    لطفا به اساتيد بگين بعد حذف و اضافه کلاس ها رو تشکيل بدن خواهشا اونوقت بعد حذف و اضافه ميريم و ميگن 2تا غيبت داشتين و کلي درس دادن

    آخه کجاي دنيا انتخاب واحد و ميزارن 17 18 يا 19 بعد حذف و اضافه 10 12 روز بعدشه

    خداييش نوبرشو آوردين

    اين پيغام منو خواهشا حذف نکنيد و جواب درست بدين

    پاسخ

    كلاس ها قبل از حذف و اضافه تشكيل شده اند
    +

    سلام 

    چرا اساتيد درس برنامه سازي سيستم و گرافيک مشخص نيست ؟؟

    پاسخ

    برنامه سازي سيستم استاد مقيمي و عطارزادهگرافيک: استاد اميرخسرو
    + +++ 
    چرا نظراتو نميذارين که بخونيم

    + دانشجوي تنها 
    سلام
    بعد از كلي وقت تازه امروز نمره آمار آمد
    اونهايي كه اعتراض دارند،چكار كنند؟بدبختي اينجاست كه در حالت معمولي كسي پاسخگو نيستف الآن هم كه وقت اعتراض تمومو شد و نميشه كاري كرد،گناه ما چيست؟مشكلمان را به كه بگوييم؟
    پاسخ

    اعتراض به اداره امتحانات و ايميل به استاد و وقتش نگذشته
    + يك دانشجو 

    سلام اقاي رضوي

    گفته بوديد:در اين روزها امکان تغيير بعضي مشخصه هاو حذف يا ادغام آنها وجود دارد. پس اين روزها هر روز, ليست واحدهاي خود را چک کنيد.---نه خير در اين روزها چنين امکاني وجود ندارد فايل انتخاب واحدو بستند وپيغام ميده که لطفا در زمان تعيين شده مراجعه کنيد


    پاسخ

    اين کار توسط گروه انجام مي شود نه شما
    + يكي 
    يکي ميگه چرا اين همه راه رو بياييم دانشگاه... يکي ميگه چرا نياييم دانشگاه تا بيت المال ... يکي ميگه چرا شما انتخاب واحد ميکنيد يکي ميگه چرا نميکنيد... واقعا که چه پير مرد سوار خر بشه چه بچه چه هر دو تا چه هيچکدوم، هميشه يکي شاکيه. قبلا که نظرات آزاد بود بيشتر مي خنديديم ولي خوب کلا نظرات کنترل شده بهتره