• وبلاگ : گروه كامپيوتر دانشگاه آزاد قيامدشت
  • يادداشت : چند نكته بسيار مهم
  • نظرات : 2 خصوصي ، 15 عمومي
  • mp3 player شوکر

    نام:
    ايميل:
    سايت:
       
    متن پيام :
    حداکثر 2000 حرف
    كد امنيتي:
      
      
     
    + چند نکته براي دانشجويان 
    حتما تا آخر بخوانيد
    بعد از خواندن نظرات دانشجويان لازم دونستم که چند نکته را بگم
    1. براي آن دانشجوي (+ يک ورودي جديد ديگر) اگر کمي در سايت آموزش دقت نمايد متوجه مي شويد که مي توانيد از منوي امور اموزش>ليست دروس ارايه شده همرموقع خواستي به درس هاي ارايه شده درسترسي داشته باشي و ببيني حتي آخر ترم و کاري به زمان انتخاب واحد نداره.
    2. دانشجويي که گفته برايم پيغام گذاشته که <باتوجه به حذف و يا ادغام بعضي از مشخصه هابه علت عدم احراز حدنصاب لازم براي تشکيل يک کلاس،لطفاً انتخاب واحد خود را تا قبل از حذف واضافه کنترل فرماييد.> شما دوست عزيز تا موقع حذف و اضافه اين کار رو مي توانيد با چک کردن برنامه هفتگي از منوي امور اموزشي انجام دهيد.
    3. دانشجوي عزيزي که گفته سايت آموزش رو تعطيل کنيد و به صورت دستي و در اتاق گروه کار انتخاب واحد انجام شود واقعا براي اين دانشجو بايد تاسف خورد اين حرفو از هر شخصي مي توان شنيد بغيير از يک دانشجوي رشته کامپيوتر. همه جا دارن به سوي مجازي سازي و استفاده از سايت و اينجور چيز ها پيش مي روند تا از رفت و آمد و بقيه دردسر هاي آن جلوگيري کنند. حالا شما اگر دوست داريد پشت در گروه ساعت ها در صف بمانيد مي توانيد تشريف ببرين.
    4. بعد اينکه چرا وقتي اينقدر مدير گروه مي گوييد درخواست هاي خود را از طريق ايميل بيان کنيد و از حضور در اتاق گروه بپرهيزيد چه اسراري وجود دارد که حتما خضوري درخواست خود را بيان کنيد. من خودم به شخصه درخواست خود را از طريق ايميل ارسال کرده و به کارم به موقع رسيدگي شد همچنين طبق گفته گروه خود شادي افزايش ظرفيت ها طبق درخواست هاي دانشجويان بودم. اگر موقع انتخاب واحد ساعت 3 بعدظهر يه سري به سايت مي زديد متوجه مي شويد.
    5. اينکه مشکل سايت به مدير گروه مربوط نمي شود و مسيول نگداري از سايت آقاي کرمي مي باشد. که اين مشکلات هم مقداريش مربوط به خود اين اقاي به دليل عدم داشتن اطلاعات کافي در اين زمينه مي باشد و بقيه آن هم مربوط به خود نرم افزار آموزشي مي باشد. تا آنجا که اين جانب اطلاع دارم اين سايت پروژه يکي از دانشجويان کارشناسي مي باشد که خوب در حد يک پروژه بسيار خوب است ولي براي سايت آموزش خير. پس کلا دانشگاه آزاد بايد به فکر يک سيستم بهتر باشد.
    6. و آخر اينکه اگر نظرات بسته شده و بعد از تاييد مدير وبلاگ نمايش داده مي شود تنها و تنها مقصر خود ما هستيم با کارها و توهين هايي که به اساتيد ارجمند کرديم که واقعا بايد بابت اين موضوع تعسف خورد.