سفارش تبلیغ
صبا ویژن
[ و در خبر ضرار پسر ضمره ضبابى است که چون بر معاویه در آمد و معاویه وى را از امیر المؤمنین ( ع ) پرسید ، گفت : گواهم که او را در حالى دیدم که شب پرده‏هاى خود را افکنده بود ، و او در محراب خویش بر پا ایستاده ، محاسن را به دست گرفته چون مار گزیده به خود مى‏پیچید و چون اندوهگینى مى‏گریست ، و مى‏گفت : ] اى دنیا اى دنیا از من دور شو با خودنمایى فرا راه من آمده‏اى ؟ یا شیفته‏ام شده‏اى ؟ مباد که تو در دل من جاى گیرى . هرگز جز مرا بفریب مرا به تو چه نیازى است ؟ من تو را سه بار طلاق گفته‏ام و بازگشتى در آن نیست . زندگانى‏ات کوتاه است و جاهت ناچیز ، و آرزوى تو داشتن خرد نیز آه از توشه اندک و درازى راه و دورى منزل و سختى در آمدنگاه . [نهج البلاغه]
گروه کامپیوتر دانشگاه آزاد قیامدشت

دانشجویانی که در ترم جاری پروژه و کارآموزی اخذ کرده اند تا هفته اول خرداد فرصت دارند که برگه های پروژه و کارآموزی خود را به تأیید استاد راهنما و سپس به تأیید مدیرگروه برسانند (توجه کنید قبل از تأیید مدیر گروه، تأیید استاد لازم است) در غیر اینصورت این دروس توسط گروه حذف و می بایست بار دیگر اخذ شود.

در مورد ترم تابستان فعلا رسما تعطیل است تا اطلاع ثانوی و فقط پروژه و کارآموزی ارائه خواهد شد.

در مورد انجمن علمی نیز به نظر می رسد وبلاگ از فعالیت خوبی برخوردار است. برای آشنایی هم ظاهرا روزهای سه شنبه قرار حضوری دارند و می توانید بانیان وبلاگ و فعالان انجمن در آن ساعت همدیگر را ببینند. از طریق ایمیل وبلاگ انجمن هم این دانشجویان قابل دسترسی هستند. گروه هم از این دانشجویان می خواهد که خود را معرفی کنند و از این همه تواضع و گمنامی دست بردارند!


کلمات کلیدی:


نوشته شده توسط گروه کامپیوتر قیامدشت 91/2/28:: 7:14 عصر     |     () نظر

ترم تابستان طبق آخرین شنیده ها به صورت محدود برگزار می گردد به این معنی که تنها دروس کارگاهی محض و پروژه و کارآموزی ارائه می گردد و دروس تخصصی ارائه نخواهد شد. البته این خبر نیز ممکن است بازهم تغییر کند!

به هر حال اگر کسی با 6 واحد در تابستان فارغ التحصیل می گردد چنانچه نتواند دروس باقیمانده را معرفی به استاد بگیرد (یعنی دروس باقیمانده دروس عملی و نظری باشد و دانشجو آنرا قبلا اخذ نکرده باشد) می بایست در نزدیکترین واحد دانشگاهی مهمان شده تا فارغ التحصیل شود.

پنجشنبه آخر هفته یعنی 21 اردیبهشت و شنبه بعد از آن فقط و فقط دانشکده علوم پایه (فاز 2) تعطیل است و بقیه کلاس ها به قوت خود باقیست. بعضی از اساتید مانند استاد ناصحی به دلیل عقب بودن سیلابس خواهان برگزاری کلاس در آن روز در دانشکده های دیگر هستند که این کار با هماهنگی انشالله قابل انجام است.

وبلاگی که به عنوان انجمن علمی دانشجویان راه اندازی شده به طور جدی در حال فعالیت است. بازهم از دانشجویان قوی و علاقمند دعوت می شود که در پویایی این انجمن کوشا باشند. البته هرآنچه که در وبلاگ انجمن علمی می آید به منزله ی تأیید همه جانبه ی گروه نمی باشد بلکه حاصل فکر و تلاش دانشجویان خوب گروه می باشد و گروه هیچ دخل و تصرفی در مطالب این وبلاگ ندارد و تنها سعی بر نظارت دارد. البته نکته جالب این وبلاگ این است که احتمالا سازندگان آن، دل خوشی از گروه و دانشگاه ندارند زیرا در آن هیچ لینکی و نشانی از/به دانشگاه و وبلاگ گروه وجود ندارد! به هر حال, امیدواریم دانشجویان با فعالیت علمی مثبت و بدون حاشیه بتوانند قدمی در جهت تعالی علمی خودشان بردارند. گروه هم تا آنجا که بتواند از ایشان حمایت خواهد کرد.

 


کلمات کلیدی:


نوشته شده توسط گروه کامپیوتر قیامدشت 91/2/16:: 8:52 صبح     |     () نظر

قبل از هر چیز روز معلم را به اساتید و معلمان گرامی بویژه اساتید زحمتکش گروه کامپیوتر تبریک عرض می کنیم.

به اطلاع می رساند که تعدادی از دانشجویانی که دلشان به حال خودشان و دیگر دوستانشان می سوخت به گروه کامپیوتر مراجعه کرده و آمادگیشان را برای راه اندازی انجمن علمی اعلام کردند. این دوستان برای شروع، یک وبلاگ یا یک مکان مجازی راه انداختند که برای سرعت گرفتن فعالیت ها نیاز به انسجام, همدلی و همفکری دیگر دانشجویان می باشد.

این وبلاگ و به طور کلی کارهای انجمن توسط خود دانشجویان اداره می شود و گروه تنها نظارت داشته و راهنمایی و کمک می کند. علاقمندان می توانند با مراجعه به این وبلاگ اعلام نظر و کمک نمایند:

http://compengineer.mihanblog.com/

 

در ضمن کلاس های هفته آینده استاد رنجبر تشکیل نمی شود ولی امتحانات میان ترم 2/24 به قوت خود برقرار است.


کلمات کلیدی:


نوشته شده توسط گروه کامپیوتر قیامدشت 91/2/12:: 11:42 عصر     |     () نظر