سفارش تبلیغ
صبا ویژن
[ و جابر پسر عبد اللّه انصارى را فرمود : ] جابر دنیا به چهار چیز برپاست : دانایى که دانش خود را به کار برد ، و نادانى که از آموختن سرباز نزند و بخشنده‏اى که در بخشش خود بخل نکند ، و درویشى که آخرت خویش را به دنیاى خود نفروشد . پس اگر دانشمند دانش خود را تباه سازد نادان به آموختن نپردازد ، و اگر توانگر در بخشش خویش بخل ورزد درویش آخرتش را به دنیا در بازد . جابر آن که نعمت خدا بر او بسیار بود نیاز مردمان بدو بسیار بود . پس هر که در آن نعمتها براى خدا کار کند خدا نعمتها را براى وى پایدار کند . و آن که آن را چنانکه واجب است به مصرف نرساند ، نعمت او را ببرد و نیست گرداند . [نهج البلاغه]
گروه کامپیوتر دانشگاه آزاد قیامدشت

بعضی از مشخصه ها به دلیل به حد نصاب نرسیدن حذف گردیدند به انتخاب واحد خود حتما مراجعه کنید. بعضی مشخصه ها نیز اضافه شدند.

حذف و اضافه در گروه برای هر کسی انجام نمی شود تنها یک درس و آن هم ابتدا برای ترم آخری ها و در نهایت برای دیگران و آن هم فقط در صورتی که گروه های ارائه شده یک درس همه باهم پر شده باشد.

ترم آخری هایی که می خواهند بیش از دو درس عمومی بگیرند یا بیش از 20 واحد بگیرند شماره دانشجویی را ایمیل کنند به همراه شرح درخواست

به طور کلی برای درخواست های حذف و اضافه نیازی به حضور در گروه نیست و ایمیل به همراه شماره دانشجویی و مشخصه های درخواستی کافی است.

درخواست های ایمیلی در اولویت می باشند.

 


کلمات کلیدی:


نوشته شده توسط گروه کامپیوتر قیامدشت 90/11/30:: 11:47 عصر     |     () نظر

گروه کامپیوتر برای مشخصه هایی که ظرفیت آنها پر شده، یک ساعت جدید باز می کند زیرا بعضی از مشخصه ها، دیگر امکان اضافه ظرفیت ندارند و حتی باید مقداری از ظرفیت آنها کاسته شود.


بنابراین در حذف و اضافه خواهشمند است دانشجویانی که در گروه های پر جمعیت هستند، حذف نموده و گروه های جدید یا کم جمعیت تر را انتخاب نمایند چراکه کیفیت آنها نیز بالاتر است.

همچنین، دانشجویانی که خواهان مشخصه های شلوغ هستند، حال به هر دلیلی ، مشخصه ی مورد نیاز خود را در بخش نظرات اعلام کنند و ایمیل خود را بدهند تا انشالله دانشجویی پیدا شود و با او جابه جا کند (البته بدون گرفتن مبلغ یا پیش شرطی!) و کار دیگر به گروه کشیده نشود چون گروه واقعا از افزایش ظرفیت کلاس هایی که بالای 30 نفر جمعیت دارند معذور است و تنها راه این مشکل، پیدا کردن فردی خیرخواه و ایثارگر است تا مشخصه ی خود را به فردی که مشکل دارد ببخشد!!

موفق باشید.

 


کلمات کلیدی:


نوشته شده توسط گروه کامپیوتر قیامدشت 90/11/29:: 7:31 عصر     |     () نظر

کسی که حداکثر 24 واحدش باقی مانده فارغ التحصیل است و می تواند این 24 واحد را بردارد و فارغ شود. کسی که 6 واحدش باقی مانده می تواند این 6 واحد را به عنوان معرفی به استاد بگیرد یعنی دیگر در ترم ثبت نام نکند و هزینه ثبت نام ندهد و این درس ها را در مدت یکی دو هفته امتحان داده برود. البته به شرطی که درس باقی مانده واحد عملی نداشته باشد و اگر داشته باشد, آن فرد قبلا این درس را گرفته و افتاده باشد و از بخش عملی آن نمره داشته باشد.

کسانی که پروژه و کارآموزی برداشتند از طریق ایمیل با اساتید خود موضوع را نهایی کرده , سپس از انتشارات برگه پروژه و کارآموزی را بگیرند و آن را به تأیید استاد خود رسانده سپس به تأیید مدیرگروه برسانند. مهلت پروژه و کارآموزی تا امتحانات ترم بعدی ترمی است که در آن اخذ شده اند.

در این روزها امکان تغییر بعضی مشخصه هاو حذف یا ادغام آنها وجود دارد. پس این روزها هر روز, لیست واحدهای خود را چک کنید.

اینکه گروه در حذف و اضافه کمک می کند به این معنا نیست که کلا کار حذف و اضافه تان را به گروه بسپارید بلکه اگر مشکل داشتید بگید نه اینکه ما براتون حذف واضافه کنیم. حذف و اضافه کار خودتان است مگر اینکه مشکل جدی برخورد کنید.

افزایش ظرفیت دروس عمومی دست گروه کامپیوتر نیست.

دانشجویان کارشناسی, نام استاد پروژه خود را چک کنند بعضیش جابه جا شده و آن را در حذف و اضافه درست کنند.


کلمات کلیدی:


نوشته شده توسط گروه کامپیوتر قیامدشت 90/11/26:: 10:34 عصر     |     () نظر

اساتیدی همچون آقایان ناصحی، سلطانعلی، و خانم ها رضایی، قدرت نما و کاظمی، عدم حضور خود را در روز پنج شنبه 90/11/27 اعلام کرده اند.

کلاس ها از شنبه با قوت، تشکیل خواهد شد انشالله.

با توجه به شروع حذف و اضافه از ترم آینده و نیاز به افزایش ظرفیت بعضی از دروس، دانشجویان، مشخصه های درخواستی خود را ایمیل کنند و اگر ترم آخر هستند با شماره دانشجویی آنرا اعلام کنند.

حذف و اضافه از 12 شب اول اسفند شروع می شود.

 

اولویت با درخواست های ایمیلی است و مراجعه حضوری تأثیری در پیشبرد این امر بلکه یک راه بیخودی رفته شده و اعصاب گروه را خورد می کند.


کلمات کلیدی:


نوشته شده توسط گروه کامپیوتر قیامدشت 90/11/26:: 4:37 عصر     |     () نظر

بعضی از ظرفیت های دروس مورد نیاز ورودی های جدید و ثبت نام با تأخیر ها افزایش یافت بقیه ظرفیت ها در حذف و اضافه افزایش یافته و برای کلاس های با ظرفیت زیاد، کلاس جدید انشاءالله اضافه می شود.

دلیل اینکه چرا گروه برای کسی واحد برنمی دارد این است که با چنین کاری، گروه تبدیل به بازار سکه و ارز شده و صدای همه درمیآید که چرا به فلانی، فلان واحد را دادی اما به من ندادی!؟ و از این جور شکایت ها.

اکنون با کمال آرامش، بارعایت عدالت، بدون نیاز به حضور در دفتر گروه، صف بستن و دعوا بر سر نوبت و ... بر اساس اولویت ترم آخری ها، سپس شاغلین و ... در حذف و اضافه کارشان حل شده و به زندگی ادامه می دهند.


نکته ی دیگر اینکه اسامی اساتید پروژه هم قبل از حذف و اضافه اصلاح می شود و جای نگرانی نیست و انتخاب های اولیه به سرجای خود برمی گردد و دانشجو لازم نیست کاری انجام دهد.

قابل توجه دانشجویانی که پروژه در این ترم برداشتند، با هماهنگی مدیریت گروه، موضوعاتی چون طراحی سایت برای گروه کامپیوتر و کلا طراحی سایت آبرومند برای دانشگاه، دانشکده ها، همچنین طراحی فروم برای بحث و تبادل نظر میان دانشجویان دانشگاه، از جمله موضوعات داغ است که کسانی که توانایی دارند می توانند این پروژه ها را انجام دهند.


کلاس ها از سه شنبه دایر است . سایت ها برای حضور و تشکیل بخش تئوری کلاس ها آماده است و به ما قول دادند که ظرف دو هفته کامپوترهایش را نیز برسانند (به امید آن روز الهی آمین!)

از همین ابتدای ترم، از اساتید می خواهیم و بخواهید که تکلیف نمره پروژه و بخش عملی درس را روشن کنند، و زمان تحویل پروژه ها را طوری تنظیم کنند که در نهایی کردن و ارسال نمرات به مشکل برنخورند.

در ترم جدید، گروه کامپیوتر قصد راه اندازی انجمن علمی را دارد. دانشجویانی که می خواهند و می توانند وقت برای این مسأله بگذارند به گروه اعلام آمادگی کنند و توانایی ها و مهارت های خود را بیان کنند. یکی از ابتدایی ترین فعالیت های انجمن علمی، برگزاری کلاس های آزاد برای جبران کسری های علمی دانشجویان است. کارهای دیگر انجمن: برقراری ارتباط با خارج از دانشگاه، محیط های کاری، اساتید، تجربیات و ... برقراری ارتباط با دانشجویان دیگر دانشگاه ها، تشکیل کمیته های تخصصی، مثل رباتیک، طراحی وب پیشرفته، هوش تجاری و ... و انجام پروژه های جدی و کمک به یکدیگر و انجام کار گروهی برای بالابردن توان علمی و فنی همدیگر می باشد.

پس دانشجویانی که واقعا فکر می کنند با وقت گذاشتن روی این پروژه (مثلا 10 ساعت در هفته) دچار مشکل تحصیلی نمی شوند، علاقه خود را به همراه توانایی ها، تجارب و معدل خود به همراه شماره تماس، برای گروه ارسال کنند.

 


کلمات کلیدی:


نوشته شده توسط گروه کامپیوتر قیامدشت 90/11/24:: 6:7 عصر     |     () نظر

1- میلاد پیامبر مهربانی، پیامبر اسلام، حضرت محمد (صلی الله علیه و آله و سلم) و امام صادق علیه السلام را تبریک می گوییم.

2- برای دروسی که دانشجویان نیاز به اخذ آنها دارند و ظرفیت آنها پر شده و از طریق ایمیل مشخصه های این دروس به گروه ارسال شده است در هفته ی آتی، کلاس های جدیدی تعریف خواهد شد.

3- دانشجویان ورودی جدید می توانند درس "محیط های چند رسانه ای" را که ظرفیت خالی زیاد دارد را نیز اخذ کنند که در لیستی که توسط گروه به آنها داده شده بود نبوده است اما اخذ آن از نظر گروه بلا مانع است.

4- برای اعتراض به نمرات از طریق ایمیل و تلفن و اس ام اس به اساتید تأکید شده که به اعتراضات رسیدگی کنند اما از آنجا که اساتید معمولا با حجم زیادی ارفاق نمره می دهند اعتراضات را وارد نمی دانند (که البته این مسأله ی ارفاق بیش از حد، از نظر گروه در بسیاری از موارد پذیرفته نیست و با این پدیده به شدت برخورد خواهد شد و از ترم آینده دیگر نمرات 17 و 18 آبکی (!) نخواهیم داشت) با این حال اساتید بررسی می کنند و مواردی که حق دانشجو ضایع شده باشد حتما اقدام می شود به عنوان نمونه استاد بنهری به این نتیجه رسیدند که باید نمره عملی درس را به یک دانشجو بدهند و علیرغم سابقه منفی که برای ایشان ثبت می شد، مصرانه نمره را تغییر داده که بدینوسیله از این اقدام منصفانه و حق طلبانه ی ایشان در راستای احقاق حق دانشجویان تقدیر به عمل می آید.

5- بعضا دیده می شود که با تلفن همراه مدیر گروه و اساتید تماس گرفته می شود و درخواست ها به صورت تلفنی مطرح می شود و در بیشتر موارد این تماس ها و مخصوصا اصرارها برای افزایش نمره به صورت تلفنی سبب آزار و ایجاد مزاحمت برای اساتید شده است که ایشان می توانند مراتب را به کمیته انضباطی ارجاع دهند. هر گونه تماس با اساتید فقط و فقط از طریق ایمیل صورت می گیرد که برای گروه ایمیل ها ارسال شده است.

6- رزومه اساتید هم انشاءالله در سایت بزودی قرار خواهد گرفت. البته اساتید می توانند با مراجعه به سایت هایی همچون Irexpert.ir رزومه خود را در این سایت ها تکمیل و به گروه معرفی نمایند.





کلمات کلیدی:


نوشته شده توسط گروه کامپیوتر قیامدشت 90/11/20:: 10:37 عصر     |     () نظر

متاسفانه نحوه انتخاب واحد دانشجویان در این دانشگاه تا حدود زیادی قابل پیش بینی نمی باشد. اکنون حدود 180 نفر درس "طراحی شیء گرا" را در 6 کلاس 30 نفره اخذ کرده اند!!!! که پیش بینی ما حداکثر 120 نفر بوده است و احتمالا هنوز هم کسانی باشند که خواهان اخذ این درس هستند!

افزایش ظرفیت تا آنجا که ممکن بود، انجام شد بقیه افزایش ظرفیت ها در حذف و اضافه (اول اسفند) صورت می گیرد. 

به عنوان نمونه یک درس "برنامه سازی سیستم" با یکی از اساتید بسیار با تجربه در طراحی نرم افزارهای سیستمی، انشاءالله برای رزو شنبه بعد از ظهر، اضافه خواهد شد. برای کلاس های شلوغ مثل "هوش مصنوعی" نیز انشاءالله کلاس های جایگزین سعی می شود که در نظر گرفته شود.

نکته مهم:

دروسی که خواهان اخذ آن هستید یا اگر ترم آخر هستید یا هر مشکل دیگری دارید با ذکر مشخصه و شماره دانشجویی، برای گروه ایمیل کنید (نه برای مدیر گروه و نه به عنوان کامنت در وبلاگ)


کلمات کلیدی:


نوشته شده توسط گروه کامپیوتر قیامدشت 90/11/19:: 4:43 عصر     |     () نظر

متاسفانه نحوه انتخاب واحد دانشجویان در این دانشگاه تا حدود زیادی قابل پیش بینی نمی باشد. اکنون حدود 180 نفر درس "طراحی شیء گرا" را در 6 کلاس 30 نفره اخذ کرده اند!!!! که پیش بینی ما حداکثر 120 نفر بوده است و احتمالا هنوز هم کسانی باشند که خواهان اخذ این درس هستند!

افزایش ظرفیت تا آنجا که ممکن بود، انجام شد بقیه افزایش ظرفیت ها در حذف و اضافه (اول اسفند) صورت می گیرد. 

به عنوان نمونه یک درس "برنامه سازی سیستم" با یکی از اساتید بسیار با تجربه در طراحی نرم افزارهای سیستمی، انشاءالله برای رزو شنبه بعد از ظهر، اضافه خواهد شد. برای کلاس های شلوغ مثل "هوش مصنوعی" نیز انشاءالله کلاس های جایگزین سعی می شود که در نظر گرفته شود.

نکته مهم:

دروسی که خواهان اخذ آن هستید یا اگر ترم آخر هستید یا هر مشکل دیگری دارید با ذکر مشخصه و شماره دانشجویی، برای گروه ایمیل کنید (نه برای مدیر گروه و نه به عنوان کامنت در وبلاگ)


کلمات کلیدی:


نوشته شده توسط گروه کامپیوتر قیامدشت 90/11/19:: 4:42 عصر     |     () نظر

مشخصه 2916 (پیشرفته 1) به دلیل به حد نصاب نرسیدن حذف و به جای آن درس طراحی شیء گرا با مشخصه 3620 برای روز پنج شنبه ساعت 8 تا 10 اضافه گردید.

مشخصه 3077 (زبان فنی) به دلیل به حد نصاب نرسیدن حذف و به جای آن درس "پایگاه داده" با مشخصه 3621 و همان استاد (سعیده اسلامی) اضافه گردید

مشخصه 3042 (ساختمان داده ها) به دلیل به حد نصاب نرسیدن حذف و به جای آن درس "شبیه سازی" با مشخصه 3623 (استاد کاظمی) اضافه گردید (ساعت 3 تا 7)

دانشجویان بهتر است کلاس های شلوغ خود را حذف کرده و کلاس های جدید را جایگزین نمایند.

دانشجویانی هم که در مشخصه های محذوف قرار دارند گروه های دیگر را انتخاب نمایند.


اسامی اساتید پروژه و کارآموزی بازهم در اثر عوامل ناشناخته (احتمالا ایادی استکبار! ) اشتباه گردیده است. لطفا با مراجعه به انتخاب واحد خود اکنون یا در زمان حذف و اضافه، نسبت به اصلاح نام استاد پروژه و کارآموزی خود اقدام فرمایید.

همانطور که بارها گفته شده افزایش ظرفیت در صورت وجود گروه هایی با ظرفیت خالی، انجام نمی شود مگر در حذف و اضافه و آن هم برای افراد با شرایط خاص مثل ترم آخری ها اگر بازهم جا باقی مانده باشد نوبت به کسانی می رسد که شاغل یا هر مشکل دیگری دارند.


 


کلمات کلیدی:


نوشته شده توسط گروه کامپیوتر قیامدشت 90/11/18:: 2:48 عصر     |     () نظر

 

ورودی زمان و تاریخ انتخاب واحد
88 و ماقبل 15/11/91لغایت16/11/91
89 17/11 /91لغایت18/11/91
90 19/11/91لغایت20/11/91
زمان و تاریخ ثبت نام با تاخیر زمان و تاریخ حذف و اضافه زمان و تاریخ حذف اضطراری تاریخ شروع و پایان کلاسها تاریخ شروع و پایان امتحانات
23/11/91 لغایت 25/11/91 01/12/91 لغایت 03/12/91 25/02/91 لغایت 26/02/91 23/11/91 لغایت 25/03/91 27/03/91 لغایت 11/04/91

کلمات کلیدی:


نوشته شده توسط گروه کامپیوتر قیامدشت 90/11/17:: 8:26 عصر     |     () نظر
   1   2      >