• وبلاگ : گروه كامپيوتر دانشگاه آزاد قيامدشت
  • يادداشت : اشتباهات گروه کامپيوتر
  • نظرات : 0 خصوصي ، 33 عمومي
  • چراغ جادو

    نام:
    ايميل:
    سايت:
       
    متن پيام :
    حداکثر 2000 حرف
    كد امنيتي:
      
      
     
    + گلپورر 
    با عرض سلام خدمت جناب آقاي رضوي عزيز
    من دانشجو ترم 1 ورودي 90 هستم و با توجه به اينکه کارمند هستم از حضرتعالي خواهشمندم به درخواست من حتما پاسخ بديد:
    1- چرا جمعه ها کلاس نميذاريد درحاليکه اکثر واحدهاي ديگه جمعه ها کلاس دارند؟؟

    2- چرا تاريخ انتخاب واحد ورودي هاي سالهاي قبل متفاوت است با ورودي هاي جديد؟؟ مثلا من تاريخ انتخاب واحد را که نگاه ميکردم ورودي هاي 90 براي ترم 2 از تاريخ 19 الي 29 بهمن مي توانند انتخاب واحد کنند ولي ورودي هاي 89 و يا 88 قبل از ما مي تواند انتخاب واحد نمايند که اين خود مشکلات بسياري را در بر دارد مانند: 1- تمام دروس خوب با اساتيد خوب و ساعت برگزاري مناسب توسط ورودي هاي سالهاي قبل انتحاب مي شود و ديگر ما هر چي کلاس با ساعت صبح است مجبوريم برداريم و با توجه به کارمند بودن امکان حضور در کلاسها را نداريم. 2- آيا واقعا اين عدالت است !!!! چرا نبايد تاريخ انتخاب واحد ها همزمان باشد؟؟؟؟؟؟؟؟؟
    3- چه دروسي در اين ترم ارئه مي شود تا به مشکل به حد نساب نرسيدم بر نخوريم؟؟؟؟ و از کجا بايد بفميم که چه دروسي ارائه مي شود در اين ترم؟؟؟؟؟؟؟؟؟
    4- باورکنيد من بخاطر همين مشکلات مذکور اين ترم 5 روز در هفته کلاس داشتم خاهشا يه فکر ي به حال افرادي مثل من که کارمند هستم بکنيد ،البته مي دانم و قبول دارم که به شما ربطي ندارد کارمند بودن ما و وقتي دانشجو هستيم بايد خودمان فکر همه جا را بکنيم ولي خداييش انصاف و دلسوزي هم چيز خوبي است توروخدا يه فکري به حال ما بکنيد . مدير گروه اکثر واحدها (مثلا واحد شمال تهران) شرايط خاصي را براي افراد کارمند در نظر گرفته اند .خاهشا کمکون کنيد.
    لطفا پاسخ را به ايميل من ارسال کنيد.
    با تشکر