سفارش تبلیغ
صبا ویژن
گفتگو با دانشمندان، مایه بهره مندی ازایشان و به دست آوردن فضیلتهای آنان است . [امام علی علیه السلام]
گروه کامپیوتر دانشگاه آزاد قیامدشت

با نام و یاد خدا پایگاه اطلاع رسانی رسمی گروه رایانه دانشگاه آزاد قیامدشت افتتاح گردید

از این پس، اخبار و رویدادهای گروه از این طریق به اطلاع دانشجویان و اساتید محترم خواهد رسید.

از هر گونه پیشنهاد و نظر سازنده ای هم شدیدا استقبال می شود


برای شروع فعلا اخبار و نکات مهم زیر را مد نظر داشته باشید:

1- از این پس، هر گونه درخواست و ارتباط کاری با گروه کامپیوتر از طریق ایمیل گروه صورت می گیرد: goroohecomputer  @ gmail.com

2- دانشجویانی که تاکنون پروژه و کارآموزی خود را تحویل نداده اند به سرعت اقدام کنند وگرنه هر گونه عواقب آن از جمله کسری نمره به عهده دانشجو خواهد بود.

3- گزارش کارآموزی و پایان نامه صرفا و صرفا به صورت فایل ورد برای استاد مربوطه ایمیل شده و یک رونوشت از آن برای گروه با همان ایمیل فوق، ارسال می گردد. گروه کامپیوتر به هیچ عنوان سی دی و گزارش چاپی و صحافی شده از دانشجو نخواهد پذیرفت و اساتید نیز تنها ایمیل را به رسمیت خواهند شناخت.

4- ثبت نام از 19 شهریور شروع می شود. دانشجویان هنگام ثبت نام به مشروطی، تداخل ها مخصوصا تداخل تاریخ امتحان، پیش نیاز و هم نیاز و سقف مجاز (حداکثر 20 واحد) توجه داشته باشند.

5- هر گونه درخواست مربوط به انتخاب واحد مانند شرایط خاص، باز کردن ظرفیت و ... به صورت مکتوب تحویل آقای خاشعی (کارشناس محترم گروه) داده می شود و ساعت تحویل نیز یادداشت شده و طبق اولویت در هر روز توسط مدیریت گروه بررسی و اقدام می گردد. بنابراین کارها بر اساس درخواست های مکتوب و زمان مراجعه پیش می رود.

6- توجه داشته باشید که مشکل آموزشی شما تنها به دست مدیر گروه قابل حل است لذا از مراجعه به دیگر مقامات دانشگاه جدا خودداری فرمایید.

7- طبق مصوبه دانشکده، باز کردن ظرفیت و بالا بردن آن و انجام هر گونه درخواست برای فرآیند ثبت نام توسط گروه صورت می گیرد و هیچ کارشناس یا مقام دیگری هیچ اقدامی برای دانشجویان نه می تواند و نه اجازه ی انجام دارد لذا از مراجعه به افراد متفرقه بپرهیزید.

8- در انتخاب و چینش اساتید محترم نهایت دقت صورت گرفته و تفاوت چندانی میان اساتید بزرگوار نیست بنابراین در انتخاب واحدها به حرف ها و حدیث های الکی که بعضا دانشجویان در مورد بعضی اساتید درست می کنند توجه نکنید!اصلا!

9- منتظر پیام های جدید از همین مکان باشید و به دوستانتان این سایت را معرفی نمایید.

10 - ماهم مشتاق نظرات خوب شما دانشجویان و اساتید محترم هستیم




نوشته شده توسط گروه کامپیوتر قیامدشت 90/6/16:: 10:16 عصر     |     () نظر