سفارش تبلیغ
صبا ویژن
دانش، منشأ هرگونه خیری است . [پیامبر خدا صلی الله علیه و آله]
گروه کامپیوتر دانشگاه آزاد قیامدشت

1) تغییر تاریخ امتحان بنا به درخواست (و البته کندن پاشنه درب گروه) تعداد زیادی از دانشجویان (که امضاهایشان در گروه موجود است) صورت گرفته و طبعا مورد اعتراض دسته ای دیگر قرار می گیرد.

خطاب به مدیر گروه های آینده گروه کامپیوتر عرض می شود که دیگر به هیچ درخواست دانشجویی مانند این، ترتیب اثر ندهد و دلسوزیهای این شکلی نکند که اینگونه مورد اعتراض توسط عده ی دیگر واقع شود.

2) متاسفانه کاغذها و سوزن هایی که به برد گروه کامپیوتر نصب می شود توسط بیمارانی که در دانشکده فنی (که ظاهرا از بیرون دانشگاه می آیند) و تردد دارند کنده شده (و احتمالا به مصرف می رسد!) لذا عده ای که هنوز عضو گروه خبری گروه نشده اند از عدم تشکیل کلاس های چهارشنبه ساختمان داده های استاد رضوی اطلاع نداشتند و شاید ندانند که کلاس جبرانی آن در روز شنبه برگزار می شود. لذا اولا آدرس گروه خبری دوباره اعلام می شود تا کسانی که هنوز عضو نشده اند زودتر عضو شوند:

http://groups.google.com/group/tehransharghcg

ثانیا: کلاس جبرانی ساختمان داده های استاد رضوی در روز شنبه سوم دیماه مانند چهارشنبه در دو گروه صبح و بعد از ظهر در سایت دانشکده فنی برگزار می شود و هر کس (چه صبح چه بعدازظهر) در هر کدام که می توانست شرکت کند.




کلمات کلیدی:


نوشته شده توسط گروه کامپیوتر قیامدشت 90/10/2:: 6:39 عصر     |     () نظر