سفارش تبلیغ
صبا ویژن
طابع ـ مهر زننده بر دلها ـ به پایه ای از پایه های عرش آویخته است، پس هرگاه حرمتی شکسته شد و خطایی جاری گشت [پیامبر خدا صلی الله علیه و آله]
گروه کامپیوتر دانشگاه آزاد قیامدشت

قبل از هر چیز، فرارسیدن اربعین امام حسین علیه السلام را تسلیت می گوییم.

بازهم تأکید می شود که گروه کامپیوتر تمام کامنت های این سایت و ایمیل ها را هر چند که ظاهرا بی ربط به نظر برسد مطالعه و با جدیت پی گیری می کند و شخص مدیر گروه از هیچ انتقادی ناراحت نمی شود و اعلام می دارد که برای بهتر شدن کیفیت آموزش نیازمند توجه دانشجویان و اعلام نظرات ایشان است.
در ثبت کارآموزی و پروژه اشتباهی رخ نداده بلکه هنوز در مراحل انجام است و به پایان نرسیده یک هفته اگر صبر کنید درست می شود. استاد پروژه و کارآموزی همان هایی هستند که توسط مدیرگروه ثبت و تأیید شده است. نگران نباشید. به دلیل جلوگیری از بروز چنین مشکلاتی از ترم آینده انشاءالله در همان زمان ثبت نام استاد مشخص و قابل انتخاب می باشد.
اما در مورد امتحانها: اگر مدیر گروه و استاد تشخیص دهند که سوالات از سطح کلاس بالاتر بوده و وضع نمرات کل دانشجویان در آن درس خراب است، نمره ها را نرمال می کنند و با مکانیزم هایی از کاهش نمرات به صورت کلی جلوگیری می کنند.  به هرحال، نه استاد و نه گروه از نمره پایین دانشجویان لذت نمی برند. بنابراین قبل از اعلام نمرات اعتراض به امتحانات منطقی نیست. مگر اینکه در سوالات، غلط آشکاری یافت شود که مسأله ابتدا با استاد مطرح و در نهایت به گروه منعکس می شود.

با آرزوی موفقیت شما در امتحانات درسی و امتحان های زندگی!


کلمات کلیدی:


نوشته شده توسط گروه کامپیوتر قیامدشت 90/10/22:: 2:51 عصر     |     () نظر