سفارش تبلیغ
صبا ویژن
بسا یک خوردن که مانع شود لذّت از خوردنیها را بردن . [نهج البلاغه]
گروه کامپیوتر دانشگاه آزاد قیامدشت

1- میلاد پیامبر مهربانی، پیامبر اسلام، حضرت محمد (صلی الله علیه و آله و سلم) و امام صادق علیه السلام را تبریک می گوییم.

2- برای دروسی که دانشجویان نیاز به اخذ آنها دارند و ظرفیت آنها پر شده و از طریق ایمیل مشخصه های این دروس به گروه ارسال شده است در هفته ی آتی، کلاس های جدیدی تعریف خواهد شد.

3- دانشجویان ورودی جدید می توانند درس "محیط های چند رسانه ای" را که ظرفیت خالی زیاد دارد را نیز اخذ کنند که در لیستی که توسط گروه به آنها داده شده بود نبوده است اما اخذ آن از نظر گروه بلا مانع است.

4- برای اعتراض به نمرات از طریق ایمیل و تلفن و اس ام اس به اساتید تأکید شده که به اعتراضات رسیدگی کنند اما از آنجا که اساتید معمولا با حجم زیادی ارفاق نمره می دهند اعتراضات را وارد نمی دانند (که البته این مسأله ی ارفاق بیش از حد، از نظر گروه در بسیاری از موارد پذیرفته نیست و با این پدیده به شدت برخورد خواهد شد و از ترم آینده دیگر نمرات 17 و 18 آبکی (!) نخواهیم داشت) با این حال اساتید بررسی می کنند و مواردی که حق دانشجو ضایع شده باشد حتما اقدام می شود به عنوان نمونه استاد بنهری به این نتیجه رسیدند که باید نمره عملی درس را به یک دانشجو بدهند و علیرغم سابقه منفی که برای ایشان ثبت می شد، مصرانه نمره را تغییر داده که بدینوسیله از این اقدام منصفانه و حق طلبانه ی ایشان در راستای احقاق حق دانشجویان تقدیر به عمل می آید.

5- بعضا دیده می شود که با تلفن همراه مدیر گروه و اساتید تماس گرفته می شود و درخواست ها به صورت تلفنی مطرح می شود و در بیشتر موارد این تماس ها و مخصوصا اصرارها برای افزایش نمره به صورت تلفنی سبب آزار و ایجاد مزاحمت برای اساتید شده است که ایشان می توانند مراتب را به کمیته انضباطی ارجاع دهند. هر گونه تماس با اساتید فقط و فقط از طریق ایمیل صورت می گیرد که برای گروه ایمیل ها ارسال شده است.

6- رزومه اساتید هم انشاءالله در سایت بزودی قرار خواهد گرفت. البته اساتید می توانند با مراجعه به سایت هایی همچون Irexpert.ir رزومه خود را در این سایت ها تکمیل و به گروه معرفی نمایند.





کلمات کلیدی:


نوشته شده توسط گروه کامپیوتر قیامدشت 90/11/20:: 10:37 عصر     |     () نظر