سفارش تبلیغ
صبا ویژن
محبوب ترینِ بندگانم نزد من، شخص پرهیزگارِجوینده پاداشِ بسیار، ملازمِ عالمان، پیرو بردباران، و پذیرنده از حکیمان است . [امام سجّاد علیه السلام]
گروه کامپیوتر دانشگاه آزاد قیامدشت

بعضی از ظرفیت های دروس مورد نیاز ورودی های جدید و ثبت نام با تأخیر ها افزایش یافت بقیه ظرفیت ها در حذف و اضافه افزایش یافته و برای کلاس های با ظرفیت زیاد، کلاس جدید انشاءالله اضافه می شود.

دلیل اینکه چرا گروه برای کسی واحد برنمی دارد این است که با چنین کاری، گروه تبدیل به بازار سکه و ارز شده و صدای همه درمیآید که چرا به فلانی، فلان واحد را دادی اما به من ندادی!؟ و از این جور شکایت ها.

اکنون با کمال آرامش، بارعایت عدالت، بدون نیاز به حضور در دفتر گروه، صف بستن و دعوا بر سر نوبت و ... بر اساس اولویت ترم آخری ها، سپس شاغلین و ... در حذف و اضافه کارشان حل شده و به زندگی ادامه می دهند.


نکته ی دیگر اینکه اسامی اساتید پروژه هم قبل از حذف و اضافه اصلاح می شود و جای نگرانی نیست و انتخاب های اولیه به سرجای خود برمی گردد و دانشجو لازم نیست کاری انجام دهد.

قابل توجه دانشجویانی که پروژه در این ترم برداشتند، با هماهنگی مدیریت گروه، موضوعاتی چون طراحی سایت برای گروه کامپیوتر و کلا طراحی سایت آبرومند برای دانشگاه، دانشکده ها، همچنین طراحی فروم برای بحث و تبادل نظر میان دانشجویان دانشگاه، از جمله موضوعات داغ است که کسانی که توانایی دارند می توانند این پروژه ها را انجام دهند.


کلاس ها از سه شنبه دایر است . سایت ها برای حضور و تشکیل بخش تئوری کلاس ها آماده است و به ما قول دادند که ظرف دو هفته کامپوترهایش را نیز برسانند (به امید آن روز الهی آمین!)

از همین ابتدای ترم، از اساتید می خواهیم و بخواهید که تکلیف نمره پروژه و بخش عملی درس را روشن کنند، و زمان تحویل پروژه ها را طوری تنظیم کنند که در نهایی کردن و ارسال نمرات به مشکل برنخورند.

در ترم جدید، گروه کامپیوتر قصد راه اندازی انجمن علمی را دارد. دانشجویانی که می خواهند و می توانند وقت برای این مسأله بگذارند به گروه اعلام آمادگی کنند و توانایی ها و مهارت های خود را بیان کنند. یکی از ابتدایی ترین فعالیت های انجمن علمی، برگزاری کلاس های آزاد برای جبران کسری های علمی دانشجویان است. کارهای دیگر انجمن: برقراری ارتباط با خارج از دانشگاه، محیط های کاری، اساتید، تجربیات و ... برقراری ارتباط با دانشجویان دیگر دانشگاه ها، تشکیل کمیته های تخصصی، مثل رباتیک، طراحی وب پیشرفته، هوش تجاری و ... و انجام پروژه های جدی و کمک به یکدیگر و انجام کار گروهی برای بالابردن توان علمی و فنی همدیگر می باشد.

پس دانشجویانی که واقعا فکر می کنند با وقت گذاشتن روی این پروژه (مثلا 10 ساعت در هفته) دچار مشکل تحصیلی نمی شوند، علاقه خود را به همراه توانایی ها، تجارب و معدل خود به همراه شماره تماس، برای گروه ارسال کنند.

 


کلمات کلیدی:


نوشته شده توسط گروه کامپیوتر قیامدشت 90/11/24:: 6:7 عصر     |     () نظر