سفارش تبلیغ
صبا ویژن
[ و او را گفتند خردمند را براى ما بستاى فرمود : ] خردمند آن بود که هر چیزى را به جاى خود نهد . [ پس او را گفتند نادان را براى ما وصف کن ، گفت : ] وصف کردم . معنى آن این است که نادان آن بود که هر چیز را بدانجا که باید ننهد ، پس گویى ترک وصف ، او را وصف کردن است چه رفتارش مخالف خردمند بودن است . ] [نهج البلاغه]
گروه کامپیوتر دانشگاه آزاد قیامدشت

گروه کامپیوتر برای مشخصه هایی که ظرفیت آنها پر شده، یک ساعت جدید باز می کند زیرا بعضی از مشخصه ها، دیگر امکان اضافه ظرفیت ندارند و حتی باید مقداری از ظرفیت آنها کاسته شود.


بنابراین در حذف و اضافه خواهشمند است دانشجویانی که در گروه های پر جمعیت هستند، حذف نموده و گروه های جدید یا کم جمعیت تر را انتخاب نمایند چراکه کیفیت آنها نیز بالاتر است.

همچنین، دانشجویانی که خواهان مشخصه های شلوغ هستند، حال به هر دلیلی ، مشخصه ی مورد نیاز خود را در بخش نظرات اعلام کنند و ایمیل خود را بدهند تا انشالله دانشجویی پیدا شود و با او جابه جا کند (البته بدون گرفتن مبلغ یا پیش شرطی!) و کار دیگر به گروه کشیده نشود چون گروه واقعا از افزایش ظرفیت کلاس هایی که بالای 30 نفر جمعیت دارند معذور است و تنها راه این مشکل، پیدا کردن فردی خیرخواه و ایثارگر است تا مشخصه ی خود را به فردی که مشکل دارد ببخشد!!

موفق باشید.

 


کلمات کلیدی:


نوشته شده توسط گروه کامپیوتر قیامدشت 90/11/29:: 7:31 عصر     |     () نظر