سفارش تبلیغ
صبا ویژن
خداوند، کارهای والا و ارجمند را دوستمی دارد و کارهای حقیر و خُرد را ناخوش می دارد [رسول خدا صلی الله علیه و آله]
گروه کامپیوتر دانشگاه آزاد قیامدشت

به لطف خدا فرآیند انتخاب واحد تا حدود زیادی با موفقیت پیش رفت و اکنون هیچ کلاس بدون استادی نداریم. استاد کلاس برنامه سازی پیشرفته روز شنبه صبح و درس شیء گرا و آزمهندسی نرم افزار روز شنبه بعد از ظهر نیز مشخص شده که البته از هفته بعد (یعنی بیستم اسفند) تشریف می آورد اما شنبه این هفته (یعنی سیزدهم اسفند ماه) دو کلاس بعد از ظهر یعنی شیء گرا و آزمهندسی نرم افزار، توسط مهندس رضوی تشکیل می گردد و یک جلسه جبرانی نیز پنج شنبه 18 اسفند ماه برای کلاس صبح و بعد از ظهر شنبه با حضور خود استاد درس تشکیل می گردد.

گروه کامپیوتر در صدد است برای کلاس های شلوغی که در سایت تشکیل می شود، کلاس موازی درست کند که دانشجویان پخش شوند تا از کیفیت کلاس کاسته نشود.

انجمن علمی

همانطور که قبلا وعده داده شده بود گروه کامپیوتر در ترم جاری در صدد است که انجمن علمی راه بیاندازد به همین منظور، از کلیه علاقمندان دعوت می شود روز پنج شنبه 18 اسفند برای هماهنگی های اولیه ساعت 12:30 در کلاس 3309 حضور یابند.

مدیر گروه روز یکشنبه 14 اسفند در دانشگاه حضور نخواهد داشت و به جای آن روز شنبه 13 اسفند از صبح تا بعد از ظهر در دانشگاه حضور دارد و در مراسم انس با قرآن که صبح شنبه در آمفی تأتر دانشگاه برگزار خواهد شد شرکت می نماید.

 


کلمات کلیدی:


نوشته شده توسط گروه کامپیوتر قیامدشت 90/12/12:: 8:1 عصر     |     () نظر