سفارش تبلیغ
صبا ویژن
دل، سرچشمه حکمت و گوش، آبگیر آن است . [امام علی علیه السلام]
گروه کامپیوتر دانشگاه آزاد قیامدشت

نیمسال اول یا همان ترم اول سال 90 و 91 در حالی آغاز شد که ساختمان جدید دانشکده ی فنی هنوز به طور کامل به پایان نرسیده بود و این قضیه مشکلات متعددی را برای دانشجویان و اساتید گرامی به وجود آورد. مشکلاتی که صرف نظر از اینکه عامل پیدایش آن چه کسی است، بیش از همه، سعه صدر و صبر و تحمل همه را می طلبید.

گروه کامپیوتر، ضمن عذرخواهی از اساتید و دانشجویان گرامی به خاطر مشکلات بوجود آمده، و تشکر از ایشان به خاطر صبر و تحمل خوبشان، یادآور می گردد که تا راه اندازی کامل فاز جدید و به خصوص سایتها، کلاس ها به صورت تئوری در کلاس هایی که آقای مرادی، نماینده ی خوب و محترم دانشکده، به اساتید تخصیص می دهند، برگزار خواهد شد.

بنابراین اساتید و دانشجویان محترم، با مراجعه به آقای مرادی در طبقه سوم ساختمان جدیدالتأسیس دانشکده، از کلاس خود و حضور اساتید و دانشجویان اطلاع کسب کنند.

نکته ی مهم این است که آقای مرادی از اینکه یک استاد خواهد آمد یا نه اطلاع ندارند، بنابراین از ایشان انتظار اطلاع رسانی در مورد وضعیت آمدن اساتید نداشته باشید

قابل توجه دانشجویان:

به طور کلی در مورد تشریف فرمایی اساتید فرمول کلی این است: اگر شما سر ساعت "الف" با استاد "ب" کلاس دارید باید تا نیم ساعت بعد از ساعت "الف" صبر کنید (و سوال شما از حضور استاد در قبل از ساعت "الف" منطقی نیست. البته به اطلاعیه های روی برد گروه توجه کنید چون ممکن است که استاد روی برد گروه یا در همین سایت نسبت به عدم حضور خود اطلاع رسانی کرده باشد. اما اگر اطلاعیه ای ندیدید فرض بر این است که استاد تشریف خواهد آورد) بعد از گذشت نیم ساعت، آقای مرادی و گروه کامپیوتر نسبت به حضور یا عدم حضور استاد اظهار بی اطلاعی کرد، شما می توانید دیگر منتظر استاد نمانید.

 

در ضمن

 

کلاس ریاضی مهندسی سرکار خانم قنبرزاده روز پنج شنبه تشکیل می شود.




کلمات کلیدی:


نوشته شده توسط گروه کامپیوتر قیامدشت 90/7/15:: 5:37 عصر     |     () نظر