سفارش تبلیغ
صبا ویژن
هرگاه خداوند، بنده ای را دوست بدارد، او رابا عبرت ها پند می دهد. [امام علی علیه السلام]
گروه کامپیوتر دانشگاه آزاد قیامدشت

1-     نمرات به تدریج و تا هفته دوم تیرماه اعلام می شود

2-     جزوه ای که برای درس ایجاد بانک استاد رضوی آدرس دانلودش در اختیار دانشجویان قرار گرفته بود در واقع همان مطالب داخل کلاس بوده و به صورت تایپ شده در اختیار دانشجویان قرار گرفته که علت آن هم پی گیری و انگیزه ی آن دسته از دانشجویان بوده که اگر بقیه نیز این پی گیری و انگیزه را می داشتند به آنها نیز معرفی می شد. بنابراین خواندن آن جزوه با خواندن مطالب گفته شده در کلاس هیچ تفاوتی نداشته است.

3-     زمان تحویل پروژه دانشجویان استاد رستگاری یکشنبه بعد از امتحان

4-     گروه در تابستان هیچ درس تخصصی ارائه نمی کند اما با میهمان شدن دانشجویان در آستانه فارغ التحصیلی در واحدهای دیگر موافقت می کند. توجه داشته باشید که طبق بخشنامه در ترم های عادی (و نه تابستان) هیچ کس نمی تواند در تهران میهمان شود مگر در موارد بسیار خاص با نظر سازمان مرکزی. اما در تابستان این محدودیت وجود نداشته و مجوز آن توسط گروه صادر می شود.

5-     بنا به گزارشات واصله متاسفانه در بعضی از امتحانات دیده شده که عده ای مشغول مشورت در سر جلسه امتحان بوده اند بر اساس قانون استاد درس در صورتی که شباهت میان ورقه ها بیابد می تواند آنها را به عنوان تقلب معرفی نماید.

6-     بر اساس چارت می توان به جای درس "سیستم های خبره" درس "طراحی صفحات وب" که در دروه کارشناسی ناپیوسته مهندسی تکنولوژی نرم افزار در دانشگاه های دیگر ارائه می شود را اخذ نمود.

 

 


کلمات کلیدی:


نوشته شده توسط گروه کامپیوتر قیامدشت 91/4/7:: 11:22 عصر     |     () نظر