سفارش تبلیغ
صبا ویژن
روزى دو گونه است : آن که بجوید و آن که بجویندش ، پس آن که دنیا را جوید مرگ در پى او پوید تا از دنیایش برون راند و آن که آخرت را خواهد دنیا او را جوید تا روزى‏اش را به کمال بدو رساند . [نهج البلاغه]
گروه کامپیوتر دانشگاه آزاد قیامدشت

 


باسمه تعالی

تقویم آموزشی نیمسال نخست سال تحصیلی 92-91 کلیه رشته ها و مقاطع مختلف تحصیلی

 

 

 تذکرات مهم:

  1-کلیه دانشجویان باید نسبت به پرداخت بدهی گذشته و شهریه اقدام نمایند.در غیر اینصورت امکان اخذ واحد برای ایشان فراهم نخواهد شد.

  2-کلیه دانشجویان ملزم به انتخاب حداقل 12 واحد درسی می باشند(به جز دانشجویان کارشناسی ارشدودانشجویانی که تعداد واحد های باقیمانده آنان کمتر از 12 واحد باشد در غیر اینصورت برابر مقررات رفتار خواهد شد.(حداقل واحد دانشجویان پاره وقت10واحد می باشد)

 3-دانشجویانی که جمع واحد های باقیمانده آنان کمتر از 12 واحد می باشد ملزم به اخذ تمامی واحد های باقیمانده می باشند.

  4-دانشجویانی که مشکل اخراجی یا اتمام سنوات دارند باید برای رفع مشکل خود به آموزش دانشکده مربوطه مراجعه نمایند.

  5-مسئولیت رعایت انتخاب دروس همنیاز و پیش نیاز به عهده دانشجو می باشد.

 6- دانشجویانی که در نیمسال دوم 91-90 مشروط شده اند حق انتخاب بیشتر  از 14 واحد درسی را ندارند. ( به استثناء دروس وصایای امام(ره)وقرآن کریم)

 

 7-دانشجویانی که بعد از تاریخ انتخاب واحد مراجعه نمایند بدون هیچ گونه استثنایی (حتی ترم آخر) اجازه انتخاب واحدداده نخواهد شد. 

 

 8-با توجه به احتمال حذف تعدادی از گروههای درسی به دلیل عدم رسیدن به حد نصاب لازم ظرفیت ،دانشجویان موظفند برای اطلاع از آخرین وضعیت واحدهای انتخابی به گروههای آموزشی مربوطه مراجعه نمایند.

 9-دانشجویانی که در نیمسال دوم 91-90 میهمان بوده اند باید جهت ارسال ریز نمرات خود از دانشگاه مقصد به این واحد دانشگاهی اقدام لازم بعمل آورند تا با مشکل انتخاب واحد مواجه نگردند.

 10-دانشجویان میهمان از سایر واحد های دانشگاهی ملزم به رعایت ضوابط و مقررات این واحد دانشگاهی می باشند.

 11-اخذ دروسی که تداخل زمانی در برنامه هفتگی دارند تحت هر شرایطی مجاز نبوده و در صورت عدم رعایت ،درس یا دروس مربوط حذف خواهند شد.

 

اداره آموزش واحد

 


کلمات کلیدی:


نوشته شده توسط گروه کامپیوتر قیامدشت 91/6/11:: 6:51 عصر     |     () نظر